Spoedklus.nl

Het platform voor al jouw reparaties
Het platform voor al jouw reparaties
Spoedklus is compleet onafhankelijk
Spoedklus is compleet onafhankelijk
Klanten geven ons een 9,5
Klanten geven ons een 9,5
9.5/10
55 reviews

Zoek naar in

Elektricien in Naaldwijk

Het hebben van elektriciteit is ondertussen min of meer een eerste levensbehoefte geworden. Wanneer de elektriciteit het niet meer doet in uw huis of in uw bedrijfspand dan is dat een vervelend en urgent probleem ...

Elektricien in Naaldwijk

Het hebben van elektriciteit is ondertussen min of meer een eerste levensbehoefte geworden. Wanneer de elektriciteit het niet meer doet in uw huis of in uw bedrijfspand dan is dat een vervelend en urgent probleem en wilt u dat zo snel mogelijk opgelost hebben. Maar niet alleen wanneer u een reparatieklus heeft, maar ook wanneer u andere klussen met betrekking tot elektriciteit heeft dan wilt u dat de klus zo snel en spoedig mogelijk geklaard wordt. Dat vinden wij niet meer dan logisch en daarom is deze site ook opgericht.

Hoe werkt het?

U bent mogelijk op de site terechtgekomen omdat u een klus voor een elektricien in Naaldwijk heeft. U wilt deze klus graag geklaard hebben maar u weet misschien niet wie u hier voor moet inschakelen. Het enige wat u hoeft te doen is een simpele spoedaanvraag op onze site doen. U beschrijft in het kort wat er gedaan moet worden en laat wat contactgegevens achter. Vervolgens kunt u weer achterover leunen want het enige wat u verder hoeft te doen is wachten tot er contact met u opgenomen wordt. Vaak gebeurt dit binnen de kortste keren zodat de oplossing zich snel voor u aandient

Een elektricien in Nederland

Of u nu een elektricien in Naaldwijk, Monster, Hoek van Holland, Wateringen of in de rest van Nederland zoekt, u kunt uitstekend terecht op deze site. In elke stad werkt het op dezelfde manier. U kunt u postcode invullen en snel zien welke bedrijven er in uw omgeving zijn gevestigd. U heeft ook de keuze om direct contact op te nemen maar u kunt dus ook zoals hierboven beschreven een spoedaanvraag doen, waarna er snel contact met u opgenomen wordt. Zeven dagen per week, 24 uur per dag, onze site staat voor u klaar.

Privacybeleid Spoedklus.nl

Privacybeleid

U bezoekt een website van Spoedklus.nl.

Spoedklus.nl is als volgt te bereiken:

Vestigings- en postadres: Databankweg 6C, 3821 AL, Amelsfoort

Inschrijvingsnummer handelsregister Kamer van Koophandel: 77395859

E-mailadres: mail@spoedklus.nl

Persoonsgegevens die worden vewerkt

Spoedklus.nl kan persoonsgegevens over u verwerken, doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf bij het invullen van een contactformulier of beoordelingsformulier op onze websites hebt verstrekt.

Spoedklus.nl kan de volgende persoonsgegevens verwerken:

  • Uw voor- en achternaam: om te weten met wie wij te maken hebben.
  • Uw adresgegevens: om te weten waar we moeten zijn.
  • Uw telefoonnummer: om contact met u op te nemen.
  • Uw e-mailadres: om contact met u op te nemen.
  • Uw IP-adres: om onze websites te beveiligen en spam te voorkomen.
  • Internetbrowser en apparaat type: om onze website te verbeteren.
  • Locatiegegevens: om onze website en dienstverlening te verbeteren.

Waarom Spoedklus.nl. uw gegevens nodig heeft

Spoedklus.nl verwerkt uw persoonsgegevens om telefonisch contact met u op te kunnen nemen als u daar om verzoekt, en/of om u schriftelijk (per e-mail en/of per post) te kunnen benaderen indien u telefonisch onverhoopt niet bereikt kunt worden.

Spoedklus.nl gebruikt uw persoonsgegevens  in het kader van het uitvoeren van een met u gesloten overeenkomst van opdracht.

In sommige gevallen werkt Spoedklus.nl samen met een andere partij. Wij verwerken dan geen persoonsgegevens van u en kunnen uw persoonsgegevens ook niet inzien. Wilt u meer informatie over hun privacybeleid? Dan verwijzen wij u graag naar de partij die uw gegevens verwerkt.

In onderstaande gevallen maken wij gebruik van een iframe (een gedeelte van een andere website wordt dan op onze website getoond).

Offerte aanvragen: SkyDreams B.V.

Hoe lang Spoedklus.nl gegevens bewaart

Spoedklus.nl bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren, waarvoor uw gegevens worden verzameld. Maakt u gebruik van onze dienstverlening? Dan bewaren wij uw persoonsgegevens maximaal 7 jaar. Iedere ondernemer is namelijk wettelijk verplicht zijn administratie 7 jaar te bewaren (fiscale bewaarplicht). Maakt u geen gebruik van onze dienstverlening? Dan bewaren wij uw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk. Voor deze gegevens geldt een maximaal bewaartermijn van 2 jaar. Ten slotte analyseren wij uw surfgedrag met behulp van Google Analytics. Deze data wordt maximaal 26 maanden bewaard. Verderop leest u meer over Google Analytics.

Delen met anderen

Spoedklus.nl verstrekt uw persoonsgegevens alléén aan derden indien dit nodig is voor de uitvoering van een overeenkomst met u, of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

Cookies

Spoedklus.nl gebruikt functionele, analytische en tracking cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen in de browser van uw computer, tablet of smartphone. Spoedklus.nl gebruikt cookies met een puur technische functionaliteit. Deze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en dat bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen onthouden worden. Deze cookies worden ook gebruikt om de website goed te laten werken en deze te kunnen optimaliseren. Daarnaast plaatsen we cookies die uw surfgedrag bijhouden zodat we op maat gemaakte content en advertenties kunnen aanbieden.

Cookies uitzetten in uw browser

De meeste browsers (software die u gebruikt om websites te bezoeken) maken automatisch gebruik van cookies. Wilt u dit niet? Dan kunt u uw browser zo instellen dat u gewaarschuwd wordt vooraleer een cookie wordt geplaatst of zodat cookies geweigerd worden. Meer informatie over hoe u uw browser kan instellen, vindt u via de ‘Help’-knop op uw browser of via de volgende links:

Google Chrome

Internet Explorer

Mozilla Firefox

Safari

Als u verschillende toestellen gebruikt om deze website te bezoeken, dient u ervoor te zorgen dat uw cookievoorkeur is ingesteld op de browser van elk toestel.

Meer informatie over het beheren van cookies kan u vinden  op http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/.

In kaart brengen van websitebezoek

Op de website van Spoedklus.nl worden algemene bezoekgegevens bijgehouden, waaronder het IP-adres van uw computer en het tijdstip van opvraging en gegevens die uw  browser meestuurt. Deze gegevens worden gebruikt voor analyses van bezoek- en klikgedrag  op de website. Spoedklus.nl gebruikt deze informatie om de werking van de website  te verbeteren. Deze gegevens worden zo veel mogelijk geanonimiseerd en worden niet aan derden verstrekt.

Google analytics

Spoedklus.nl maakt gebruikt van Google Analytics. Deze cookies worden geplaatst door Google waardoor wij het surfgedrag op onze website kunnen analyseren en daarmee onze website en dienstverlening kunnen verbeteren. Voor de verwerking van deze gegevens hebben wij met Google een verwerkersovereenkomst gesloten. Het laatste octet (de laatste drie cijfers van uw ip-adres) zijn gemaskeerd en gegevens delen is uitgezet. Er wordt geen gebruik gemaakt van andere Google-diensten in combinatie met de Google Analytics-cookies. Google Analytics deelt geen anonieme data met derden.

Wilt u dat wij geen gebruik maken van Google Analytics tijdens uw sessies? Klik dan hier. U kunt ook gebruikmaken van een Google Chrome Opt-out Add-on waarmee u Google Analytics voor alle websites die hier gebruik maken uit kunt schakelen. Meer informatie vindt u hier.

Gegevens inzien, aanpassen en verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar mail@spoedklus.nl. Spoedklus.nl zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken, op uw verzoek reageren.

U heeft het recht om bij de Autoriteit Persoonsgegevens een klacht in te dienen omtrent uw persoonsgegevens. De Autoriteit Persoonsgegevens is verplicht deze klacht te behandelen.

Beveiligen

Spoedklus.nl neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. De websites van Spoedklus.nl maken gebruik van een betrouwbaar SSL Certificaat om te borgen dat uw persoonsgegevens niet in verkeerde handen vallen.

Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, of indien u meer informatie wenst over de beveiliging van door Spoedklus.nl verzamelde persoonsgegevens, neem dan contact via mail@spoedklus.nl.

Algemene Voorwaarden Spoedklus.nl

Algemene voorwaarden

De voorwaarden die van toepassing zijn op het gebruik van Spoedklus. Door het plaatsen van een klusaanvraag ga je hiermee akkoord.

Artikel 1.  In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Wij/ons: Spoedklus.nl, gevestigd te Databankweg 6C, 3821 AL, Amersfoort.
  2. Jij/jouw: de natuurlijke persoon of rechtspersoon die als opdrachtgever gebruik maakt van Spoedklus voor het vinden van een vakman.
  3. Vakman: de ZZP’er of andere rechtspersoon die jouw klusaanvraag bevestigt en de klussen uitvoert
  4. Overeenkomst: de overeenkomst die ontstaat tussen jou – de opdrachtgever - en de vakman omdat je via Spoedklus de opdracht aan een vakman geeft voor het uitvoeren van een klus.

Artikel 2. Wat is Spoedklus?

  1. Wij hebben voor jou de website spoedklus.nl opgezet om ervoor te zorgen dat je snel de juiste vakman voor jouw klus in en om het huis vindt.
  2. Op onze site hebben wij klussen geselecteerd die je kunt laten uitvoeren. Wij tonen alle prijzen incl. btw. De tarieven die wij tonen zijn altijd exclusief eventueel te gebruiken materiaal en overige bijkomstige kosten tenzij anders vermeld.
  3. Bij het selecteren van een klus vul je jouw gegevens in zodat de vakman die jou komt helpen het juiste adres en telefoonnummer heeft.
  4. Wij geven jouw gegevens alleen vrij aan de vakman die jouw klus op pakt, op het door jouw gekozen moment (dag en tijdsblok). Eerder delen wij jouw gegevens niet.
  5. Het moment dat je jouw klusaanvraag indient zijn deze voorwaarden van toepassing. Zodra jouw klusaanvraag is bevestigd komt een overeenkomst tussen de vakman en jou – de opdrachtgever - tot stand, behoudens artikel 2 lid 6.
  6. Na het aanvragen sturen wij jouw klusaanvraag door naar de vakmannen bij jou in de buurt die in aanmerking komen om jou te helpen bij de uit te voeren klus op het door jou aangegeven moment. Zodra een vakman jouw klusaanvraag accepteert ontvang je een bevestiging van de afspraak per e-mail (en sms in het geval van spoed).
  7. Wij doen ons best een vakman te vinden voor de momenten (dag en tijd) die jij bij jouw klusaanvraag invoert. Het kan voorkomen dat dit niet lukt. Soms hebben alle vakmannen het te druk en zijn de lege plekken in de agenda schaars. We stellen je hiervan op de hoogte en komen indien mogelijk met een alternatief. Het is dan uiteraard aan jou of je daarvan gebruik wilt maken.
  8. Wij gaan er van uit dat de klus die je hebt geselecteerd (en omschrijft) ook de klus is die je gedaan wilt hebben. Als dat te veel van elkaar verschilt dan kan de vakman jou een NEE verkopen of het tarief aanpassen. In het uiterste geval (en bij misbruik) brengen we 1 uur extra in rekening.
  9. Alle vakmannen die op spoedklus.nl staan worden vooraf door ons gescreend. In de meeste gevallen hebben wij de aangesloten vakmensen ook persoonlijk gesproken. Wij doen altijd ons uiterste best alleen betrouwbare vakmannen toe te laten tot ons platform. 100% garantie kunnen wij echter niet geven. Na afronding van iedere klus vragen wij daarom naar jouw ervaring. Jouw mening telt mee in de beslissing of vakmannen via ons platform klussen krijgen aangeboden.

Artikel 3. Wat zijn de kosten?

  1. Bij elke klus kun je op basis van jouw postcode de actuele prijzen ophalen. Afhankelijk van het type klus tonen wij een uurtarief, een vaste prijs, vierkante meter prijs, of een prijs per meter. Alle tarieven zijn inclusief btw. Materiaal, parkeerkosten en eventuele andere kosten zijn nooit inbegrepen tenzij nadrukkelijk vermeld. Indien je het materiaal niet zelf aanschaft wordt er een toeslag van 15% over de materiaalkosten berekend door Spoedklus. Komt de vakman op de klus en blijkt ter plekke dat er materiaal nodig is waarvan hij niet op de hoogte was zal hij een bedrag ter hoogte van €35 in rekening brengen voor de tijd die hij kwijt is aan het halen van materialen. Maak om die reden van tevoren duidelijke afspraken!
  2. Sommige klussen worden aangeboden als „vaste prijs”. Je mag er dan ook vanuit gaan dat de klus voor dat bedrag wordt uitgevoerd. Het kan voorkomen dat zo’n klus toch duurder wordt, bijvoorbeeld omdat de werkelijke situatie niet overeenkomt met de beschrijving. Vaak komt dit ook omdat het probleem een stuk ernstiger is dan verwacht of omdat er na aanvang van de klus iets is geconstateerd dat voor aanvang niet bekend was. Het is belangrijk dat de vakman jou hiervan op de hoogte brengt en je een verklaring geeft waarom het duurder wordt. Als opdrachtgever dien jij altijd ook een vinger aan de pols houden. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.
  3. Prijzen kunnen per dag en op ieder moment verschillen en de hoogte hangt af van het moment dat je geholpen wilt worden. Wanneer je dezelfde dag (spoed), morgen, in het weekend of ’s avonds geholpen wilt worden betaal je doorgaans meer. Spoedklus is gerechtigd om de prijzen op iedere moment de getoonde tarieven op de website te wijzigingen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren bij extreme drukte.
  4. Spoedklus is geen vergelijkingssite waar je vrijblijvend offertes kan aanvragen. Bij ons maak je direct een afspraak voor het uitvoeren van een klus tegen een vastgesteld tarief op het moment dat jou het beste uitkomt. Aan het opstellen van een professionele offerte is een vakman tijd (en dus geld) kwijt. Niemand werkt tenslotte gratis. De vakman mag €50 in rekening brengen voor de tijd die hij kwijt is aan het langskomen, het inschatten van de situatie en inmeten van maten. De vakman dient daarna wel een professionele offerte op te stellen. Ga je akkoord met zijn voorstel dan zal hij het gerekende bedrag in mindering brengen na uitvoering van de klus.
  5. Wij rekenen nooit voorrijkosten. Wel brengen wij na afronding van een klus een service fee in rekening. Het geldende tarief wordt getoond voor het inboeken van jouw klus. Dit dekt de kosten die wij maken om jou zo snel mogelijk aan een vakman te helpen. Hiervoor heb je toestemming gegeven bij het aanvragen van de klus. ​
  6. Indien de aangevraagde klus niet uitgevoerd kan worden wegens externe factoren maar er wel onderzoek is verricht door een vakman, mag hij een onderzoeksfactuur à €50 + de geldende servicekosten en garantiepakket (indien gekozen) opstellen.

Artikel 4. Betalingen

  1. Na afronding van de klus stelt de vakman een factuur op. Deze ontvang je per e-mail. Samen met de factuur ontvang je direct een betaalverzoek via Tikkie. Ook tref je bij de factuur een iDeal betaallink aan. Je betaalt de factuur direct(of uiterlijk binnen 4 dagen na uitvoering van de klus) aan Spoedklus. Blijft een betaling uit dan zijn wij genoodzaakt om bij een tweede herinnering €7,50 administratiekosten in rekening te brengen.
  2. Direct afrekenen bij de vakman is niet toegestaan.
  3. Je hebt enkel recht op garantie, ondersteuning, en bemiddeling door ons wanneer de factuur aan Spoedklus is betaald. Ook wanneer je extra werkzaamheden buiten Spoedklus om laat verrichten verlies je het recht op garantie.
  4. Als opdrachtgever ben je enkel gerechtigd om de betaling tijdelijk op te schorten indien je van mening bent dat de klus ondeugdelijk is voltrokken. Je dient binnen 72 uur na ontvangst van de factuur kenbaar te maken- door middel van een ingebrekestelling jegens de vakman – waarom de betaling zal worden opgeschort. De vakman dient altijd de mogelijkheid te krijgen om het werk te inspecteren zodat hij kan vaststellen of er daadwerkelijk ondeugdelijk werk is geleverd en - indien ja - hoe dit kan worden opgelost.
  5. De vakman mag altijd het eerste uur in rekening brengen, ondanks dat de klus wellicht minder dan één uur werk is. Zonder deze minimale afname loont het voor een vakman niet om ook voor kleinere klussen naar jou toe te komen.
  6. Diegene die de aanvraag doet wordt door ons beschouwd als opdrachtgever en is daarmee verantwoordelijk voor een tijdige betaling.

Artikel 5. Annuleren van een aanvraag

  1. Zolang een klusaanvraag niet is opgepakt door een vakman kun je deze vrijblijvend annuleren. Dit doe je zelf via de statuspagina voor jouw klus. Deze pagina bereik je via de groene knop in de mail die je van ons ontvangt.
  2. Voor alle geaccepteerde (bevestigde) klussen die in minder dan 48 uur voor aanvang van de klus worden geannuleerd brengt Spoedklus de service kosten + garantiepakket (indien afgenomen) in rekening. Is de vakman reeds naar jou onderweg dan mag hij jou €30,- plus de geldende service kosten en de eventueel geldende kosten voor het garantiepakket in rekening brengen.
  3. Een geaccepteerde/bevestigde spoedaanvraag voor vandaag of morgen kun je niet annuleren. Doe je dit toch, dan worden er kosten in rekening gebracht.

Artikel 6. Problemen of klachten melden

  1. Spoedklus doet zijn uiterste best om jou zo goed als mogelijk te helpen. Ook aan de aangesloten vakmannen vragen wij om elke klus naar volle tevredenheid uit te voeren. Helaas valt nooit uit te sluiten dat er toch een keer iets niet helemaal goed gaat.
  2. De vakman is verantwoordelijk voor de goede afronding van een klus. Hij neemt jouw opdracht tot werkzaamheden aan en is daarmee aansprakelijk voor eventueel geleden schade. Mocht jij door zijn doen of nalaten schade leiden, dan kan je enkel hem daarop aanspreken, tot de hoogte van het bedrag dat zijn aansprakelijkheidsverzekering dekt. Maar niet hoger dan de direct geleden schade. Gevolgschades zijn uitgesloten van vergoeding.
  3. Spoedklus is geen contractpartij maar wij doen wel onze uiterste best, ervoor te zorgen dat de relatie tussen vakman en jij als klant (opdrachtgever) op rolletjes loopt. Het enkele feit dat je uit naam van Spoedklus een factuur ontvangt, doet daar niks aan af.
  4. Spoedklus vertelt niet aan de vakman hoe hij zijn werk moet doen. Als je twijfels hebt over zijn kunnen, breek dan direct de werkzaamheden af en neem contact met ons op. Daar zijn we voor. Wij zoeken dan samen met jou naar een oplossing.
  5. Als je niet tevreden bent over het eindresultaat, zeg dit dan direct tegen de vakman of meldt het uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de factuur bij ons. Hij (of zij) moet altijd ten eerste een tweede kans krijgen om de klus alsnog naar tevredenheid af te ronden.
  6. Bij een klacht doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent. Lukt dat echt niet, dan kun je in bepaalde omstandigheden (zie het volgende punt) je geld terugkrijgen. Dit noemen wij onze ‘niet goed, geld terug' garantie.
  7. De ‘niet goed, geld terug’ garantie houdt in dat wij maximaal €1.000,- incl btw terugbetalen per klus en nooit meer dan het bedrag dat jij hebt betaald. Hiervoor gelden de volgende afspraken:

a) Wanneer er klachten zijn en jij komt er niet uit met de vakman of de vakman wil je niet verder helpen, dan mogen we ter plaatse komen kijken om met eigen ogen te zien wat er aan de hand is. Er moet daadwerkelijk sprake zijn van grove nalatigheid of schade aangericht tijdens de werkzaamheden door de vakman.

b) Je geeft ons de mogelijkheid om het probleem alsnog voor je op te lossen. Het langskomen en alsnog de klus naar behoren kunnen laten uitvoeren dan wel herstellen door een andere bij Spoedklus aangesloten vakman is voorwaarde voor een eventuele terugbetaling.

c) Laat je in de tussentijd het probleem door een andere partij oplossen of is er direct betaald aan de vakman, dan kunnen wij geen rol meer spelen in eventuele (terug)betaling. Wij kunnen dan niet meer precies achterhalen wat er is gebeurd.

Artikel 7. Overige zaken

  1. Na volledige afronding van de klus heb je de mogelijkheid een beoordeling van de vakman in te sturen. We zijn heel blij wanneer jij dit doet en het zou best kunnen dat we jouw beoordeling zelfs buiten onze website tonen. Omdat we er trots op zijn, of omdat we ervan kunnen leren. Bij het plaatsen van een review geef je toestemming om jouw review te mogen gebruiken op spoedklus.nl en andere plekken (voor promotionele doeleinden).
  2. Wij gaan ervan uit dat je een eerlijke beoordeling instuurt. Bij twijfel of bij niet toelaatbaar taalgebruik kan het zijn dat wij de beoordeling niet toe laten. Op basis van klantbeoordelingen bepalen wij of wij een vakman klussen kunnen (blijven) aanbieden.
  3. Wij zijn constant bezig onze website te verbeteren. Die kan dan ook op elk moment veranderen en zelfs niet voor iedereen hetzelfde zijn.
  4. Om onze website te verbeteren, verzamelen we data. Dat doen we met (first party) cookies. Dat klinkt wellicht wat vaag. Maar waar het op neer komt, is dat we niet weten wie jij bent, maar dat we wel weten wat jij op onze website doet. En dat doen we bij alle bezoekers. Zo krijgen we een goed inzicht in hoe onze website wordt gebruikt.
  5. Als je bij ons gegevens invoert voor het verzenden van jouw klusaanvraag, dan heb je altijd de mogelijkheid om daar aanpassingen in te laten maken of ze zelfs te laten verwijderen.
  6. De informatie op onze website wordt met grote zorgvuldigheid samengesteld en onderhouden. Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat u typefouten aantreft. Voor dergelijke fouten aanvaarden wij geen aansprakelijkheid. Alle informatie op onze websites is dan ook onder voorbehoud van druk- en typefouten.
  7. Het Nederlands recht is van toepassing op onze voorwaarden.
  8. In het geval dat een van de artikelen ongeldig zou zijn, betekent dit niet automatisch dat alle artikelen als ongeldig beschouwd kunnen worden.
  9. Wij (Spoedklus) kunnen de algemene voorwaarden ten alle tijden wijzigen en is ook gerechtigd om deze wijzigingen door te voeren.
  10. Mocht er zich een situatie voordoen die niet wordt omschreven in onze algemene voorwaarden dan is ten alle tijden het Nederlands recht van toepassing. We hopen niet dat het gebeurt, maar mochten we elkaar in de rechtszaal tegenkomen, dan is dat in Amsterdam.
  11. Mocht je vragen hebben over deze voorwaarden, stel ze gerust. Ga daarvoor naar ons klantenservice portal.